وبلاگ پوینتی

چند نکته٫ قهوه با قند اضافه

چگونه برنامه وفاداری برای کسب کارتان فراهم کنید

برنامه وفاداری  مشتریان چگونه برای کسب کارتان فراهم کنید تا براحتی بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید و باعث شوید آنها مجدد از شما خرید نمایند؟ در این مقاله قصد داریم اقدامات پلتفرمهای وفاداری مشتری را برای شما شرح دهیم و نکاتی را ارئه دهیم که به نفع شما باشد. به گفته Colloquy ، بیش

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
وفاداری مشتریان چیست؟ برنامه ی وفاداری مشتریان چه مزیت هایی دارد؟

آیا می دانستید هزینه ی بدست آوردن یک مشتری جدید برای یک کسب و کار ۵ تا ۲۵ برابر بیشتر از فروش مجدد به یک مشتری ثابت می باشد؟نه تنها این، بلکه مشتریان قبلی یک کسب و کار ۶۷ درصد بیشتر از مشتریان جدید در خرید خود پرداخت می کنند. به طور خلاصه، وفاداری مشتری

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
9 آمار ارزش برنامه های وفاداری را ثابت می کند

loyalty programs یا وفاداری مشتری تقریبا هر کسب و کاری را به بازگشت و تکرار خرید مشتریانش وابسته می کند. خرید تنها یک دفعه ای مشتریان در یک کسب و کار یا وب سایت کافی نیست. همچنین مهم است اشاره کنیم که بازگرداندن یک مشتری قبلی بسیار کم هزینه تر از جذب یک مشتری جدید است. البته این

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
مدیریت باشگاه بدنسازی چگونه اعضای باشگاه بدنسازی (ورزشی) خود را افزایش دهید با یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری؟

چگونه اعضای باشگاه خود را افزایش دهید با یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری؟ نگهداری اعضای باشگاه همیشه یکی از اولین دغدغه های مالکین باشگاه ها بوده است. حتی وقتی شما به تعداد اعضای هدف خود میرسید و به طور منظم اعضای جدیدی به شما اضافه میشوند، نگران نگهداری این تعداد اعضا هستید. وقتی ما

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
باشگاه مشتریان و 5 تأثیر آن در تقویت مشارکت و وفاداری مشتریان

در این مطلب از وبلاگ پوینتی به بررسی مزایای باشگاه مشتریان و 5 تأثیر آن در تقویت مشارکت و وفاداری مشتریان می پردازیم.

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
بهترین مثال های باشگاه مشتریان در دنیا

همه بازاریان برنده شدن را دوست دارند و یکی از مقیاس های رایج موفقیت، به دست آوردن مشتری جدید است. تعجبی ندارد که ما زمان (و هزینه ی) بسیاری را صرف پاسخ  به این سوال می‌کنیم که: بهترین راه ها، پیغام ها و زمان بندی برای کسب و جلب مشتریان جدید کدام اند؟ اگرچه پر

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
همکاری جهت ارائه تخفیف با موپُن

مطابق معمول و سیاست همیشگی همراهی و همکاری با استارتاپ های ایرانی در صدر لیست کارهای تیم پوینتی بوده٫ از اینرو همکاری جدیدمون را با موپُن جهت ارائه تخفیف ثابت یکماهه با مبلغ ۶۰ درصد اعلام می داریم. در نظر داشته باشید کد تخفیف فقط از طریق وب سایت موپن در دسترس خواهد بود. در

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
فالور واقعی بصورت طبیعی به اکانت خودتان اضافه کنید

جذب فالوور در اینستاگرام با روش های مختلفی انجام می شود٫ با اینحال بهتر روش استفاده از ابزارهای ارگانیک و طبیعی ست! یعنی ایجاد تماس٫ لایک و کامنت با کاربران دیگر در موضوع مورد نظر صفحه و دریافت فیدبک هایی چون فالوو و لایک از مخاطبان موضوع پیج.   بطور مثال اگر پیج شما در

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
داشبورد و بیکن پوینتی

داستان داشبورد و بیکن پوینتی و فواید آن: ساعت ۱۴ – کافه ای در شهرک غرب مشتری وارد می شود٫ سپس سفارش خود را به پیشخدمت اعلام می کند و همچنین درخواست دارد که کمی سریعتر از معمول سفارشش انجام شود. چون کمی عجله دارد. سفارش ایشان شامل دابل اسپرسو به همراه اسلایس پای سیب

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
سال نو مبارررررک!

سال ۱۳۹۷ بر همه پوینتی ها مبارررررک! امسالتون پر از امتیاز٫ جایزه و هدیه باشه. هدیه ما به شما پوینتی های عزیز یک ماه اکانت رایگان از پوینتی گرام که یک ربات اینستاگرام برای جذب مخاطبه ( وب سایت تازه تاسیس ). هدیه دادن حس خوبی داره. دریافت این ابزار ارزشمند برای یکماه رایگان  

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
Page 1 of 3123

درباره وبلاگ پوینتی

آموزش٫ راهنمایی و نکات جذاب مرتبط با فروش٫ بازاریابی و وفادارسازی مشتریان.

خبرنامه ایمیل