وبلاگ پوینتی

چند نکته٫ قهوه با قند اضافه

سالی که گذشت چه داستانی داشتیم!

طبق سنت دیرینه در شرکت زفره٫ ما هر سال قبل از عید یک جمع بندی داریم از کارهایی که کردیم و برنامه هایی که اتفاق افتاده و گاهی نیز نگاهی به سال آینده و بولت پوینت های سال جدید می اندازیم. شــروع داستان پوینتی شروعش از یک صحبت کوتاه برای جذب مشتری سازمانی و ارائه

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
پوینتی کارت

داستان پوینتی کارت و فواید آن: کافه – ساعت ۷ بعد از ظهر آقای ناصری: لطفا صورت حساب بنده را بفرمایید چقدر شد؟ فروشنده: قابل شما را ندارد. ( صورت حساب را با احترام ارائه می دهد )‌ مشتری کارت بانکی را بر اساس صورت حساب در دستگاه پوز می کشد.  سپس مشتری گوشی خودش

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
وقتی کودک بودیم آرزو های بزرگتری برای همه داشتیم

چی میشود که آرزوی های کودکی ما با وجود بزرگ بودن در دوره رشد کوچک می شوند؟ فضا نورد یا باستان شناس شدن ( مثل ایندیانا جونز ) تبدیل میشود به کارمند فلان شرکت٫ یا قراردادی در یک شرکت دولتی ( خصولتی ) این میشود که برخی از ما سعی می کنیم کودک بمانیم و

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
وقتی تلگرام قطع هست چطور با مشتریان در تماس باشیم؟

بارها شنیده ام که تلگرام و اینستاگرام راه قوی ارتباطی بسیاری از کسب و کارهاست٫ کافه٫ رستوران٫ فست فود٫ فروشگاه های مختلف همه از کانال های تلگرام جهت اطلاع رسانی تخفیفات و یا محصولات جدید استفاده می کنند که این مطلب با از کار افتادن دسترسی به تلگرام کاملا مخدوش شده و نگرانی زیادی را

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
داستان اشکان و مشتری های گذری

كافه به نسبت شلوغ بود، حداقل ٢٠-٣٠ نفر در كافه حضور داشتند؛ اشكان يكي از شركاي كافه با مشتري ها احوال پرسي مى كرد، آمد سر ميز ما و از آنجايي كه از دوستاي قديمي بود، تعارفش كرديم كه به ما ملحق شود. به لحاظ تعارف گفتم حسابي سرتان شلوغه، سري تكان داد و گفت:

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
باشگاه مشتریان بر مبنای موبایل یا کارت مغناطیسی؟ ( رستوران و کافه )

بسیاری از رستوران داران در حال کمک گرفتن از برنامه های وفاداری هستند تا پایه ی مشتریان خود را حفظ کرده و گسترش دهند. اما آیا هزینه های اجرای این برنامه و ارائه ی تخفیف های لازم به طور کامل از طریق افزایش در فروش تامین می شود؟ شرکت در این برنامه ها، مخصوصا از

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
۱۲ ایده و نکته فوق العاده برای استراتژی باشگاه مشتریان شما (در فست فود٫ رستوران و کافه)

1. تبلیغ مشتریانی که پاداش‌ها و جایزه‌های خود را بازخرید می‌کنند به طرز تعجب‌آوری، بسیاری از صاحبان کسب و کار کافه یا فست فود سعی در انجام این کار ندارند. درواقع، همه‌چیز در مورد نمایش دادن وفادارترین مشتریان آنلاین شما است – در اینستاگرام، توییتر و یا هر کانال رسانه‌های اجتماعی دیگر. این نه‌تنها یک‌راه

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
دوره آموزش کافی شاپ

برخی از کلاس ها و دوره های آموزشی کافی شاپ در لیست زیر موجود می باشد. در این پست فقط جهت همراهی شما این لیست را آماده نموده ایم و آورده شدن نام مجموعه های زیر دلیل بر تایید یا رد کیفیت آنها نیست. مجتمع فنی مدرسه قهوه صدف ایران شف   با آرزوی موفقیت

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
طراحی باشگاه مشتریان و راه اندازی آن

راه اندازی و طراحی باشگاه مشتریان نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد٫ چون باید مشتریانتان را بشناسید و بر همین اساس باشگاه را طراحی نمایید. اما با نرم افزار پوینتی بخش زیادی از امکانات و استراتژی ها مرتفع گردیده است. از اینرو می توانید با استفاده از این نرم افزار بسیار هوشمند و نوین

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
نسخه جدید پوینتی کسب و کار – Pointi Business

طی دو هفته آینده نسخه جدید پوینتی کسب و کار برای پلتفرم آیفون ( ios ) و آندروید منتشر خواهد شد. این نسخه قابلیت های جدید و ریزکاری های زیرکانه ای دارد٫ در زیر سعی می کنیم برخی از امکانات جالب نسخه جدید را بررسی کنیم. ۱) ارسال پیامک و یا نوتیفای امکان تعیین ارسال

در ادامه با وبلاگ پوینتی همراه باشید
Page 2 of 3123

درباره وبلاگ پوینتی

آموزش٫ راهنمایی و نکات جذاب مرتبط با فروش٫ بازاریابی و وفادارسازی مشتریان.

خبرنامه ایمیل